počet produktů: 0
cena: 0,00 CZK
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
zajímají Vás motivy spíše veteráni, nebo military
military
240/359 (67%)
veteráni
120/359 (33%)
trička,zbraně a ostatní
Inzerce zdarma
Obchody

Srovnání cen ušetřím.cz
NajduZboží.cz
Polepy-potisky
nejnovější produkty
420,00 CZK
410,00 CZK
390,00 CZK
390,00 CZK
Webhosting-domeny.info Najdete nás i na MALL.CZ

Tričko FIAT 500 - takytrika, barva karoserie červená, velikost S, barva trička černá

Tričko FIAT 500 - takytrika
60% (7 hodnocení)
katalogové číslo: TSM218
výrobce:Sing deSign
cena bez DPH:280,99 CZK
cena vč. DPH:340,00 CZK
Skladem
340,00 CZK
vložit do košíku
ks
popis
obrázky
parametry
soubory a odkazy
diskuze

Kvalitní bavlněné tričko s krátkým rukávem s autorským potiskem Sing design s motivem vozu FIAT 500

 

Fiat 500 byl představen v červenci 1957 jako nástupce modelu Topolino, se kterým měl společné především miniaturní vnější rozměry a malý motor. Konstrukce vozu, jehož celková délka činila necelé 3 metry, byla téměř shodná s větším příbuzným modelem 600. Dvouválcový, vzduchem chlazený motor byl uložen vzadu a poháněl zadní nápravu. Objem 479 cm3 stačil k max. výkonu 13 koní (10 kW). Díky nízké hmotnosti, pouhých 470 kg dokázal vůz dosáhnout nejvyšší rychlosti 85 km/h.[2] Fiat 500 měl nezávislé zavěšení všech čtyř kol (přední na vrchních příčných ramenech a spodním příčném listovém peru, zadní náprava byla úhlová s šikmou kyvnou osou), čtyřstupňovou nesynchronizovanou převodovku a bubnové brzdy, které spolu s převodovkou zůstaly beze změn až do konce výroby. K typickým znakům patřily také vzadu zavěšené dveře, které zůstaly až do roku 1965. Vůz poskytoval místo čtyřem cestujícím, kteří mohli ocenit srolovatelnou plátěnou střechu u původních modelů. Zadní okénka nebylo možno otevřít, přední byla výklopná. Mezi největší přednosti patřila také nízká spotřeba vozu, která činila necelých 5,5 litru na 100 km.[3] Ideálně se tak hodil do městského provozu. Díky nízkým nákladům na pořízení a provoz se stal automobil dostupný i pro obyčejné Italy, úspěch zajišťovala také neustálá modernizace a uvádění nových modelů.

Úspěch lidového Fiatu 500 dokazuje také jeho výroba kromě v Itálii také v jiných evropských zemích. Licenčně se vyráběl od roku 1961 v německé továrně v Heilbronnu, patřící dříve automobilce NSU. Vyráběl jej také Seat nebo firma Motor Holdings na Novém Zélandu. V licenci jej vyráběla také Steyr-Puch v rakouském Štýrském Hradci, od roku 1957 až 1969. Tato značka se také postarala o výkonnou variantu nazvanou Steyr-Puch 500, která konkurovala italskému konkurentu od Abarthu nebo vozům Mini Cooper.

 

zdroj: WIKIPEDIE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tričko FIAT 500 žlutý
Tričko FIAT 500 červený
Tričko FIAT 500 modrý
Diskuze je prázdná.
přidat příspěvek do diskuze